Sunday 1 January 2012

Happy New Year ♥


























Heyyyy! sedar tak sedar, rupenyaaaaaa dah masuk tahun 2012 lewwwwwwwwww .^^ hiewhiew , kowng semua dahh bersedia belum nak masuk ke sekolah balik hahhh ? dahh belumm :D dahhh ke? okayy especially
kepada budak yg nak msuk form 4 kenn ,? takudd nnty dapat kels mne kenn? betul takk ? ^^ 
Ehh , kekawan lupehh leww , 'Happy New Year' -,- ok ! supaya 2012 kamu lebih bermakne daripde 2011 oky :)


Korang semua dah beli baju sekolah belumm nihh ? semestinyeee dahh kenn ? ok ! tahun nihh aku tak dapt nak beli begg baruu , sbb aku kene pakai begg adekk akuu. berjimat-cermat kate kenn , hiewww ^^ gementarr nihh , nak masuk sekolah balik nihh , takudd sesangadd ;) masuk sekolah , ape lagii keje sekolah menimbun leww , alamatnyee , haha -,- 



Bahahaha , nampak tak gambar kat atas nihh ? Ini lahh gambar tahun leps 2011 time nihh aku form 3! -,- budak sakai kate ken bwah umur tak tau ape-ape ken , hiewwww ^^ tahun nihh aku nak msuk form 4 dahh , aku akan berpisah dengan member-2 lame akuu , aku rindu kowngg ;) -,- ade yg akan berpindah dekt sekolah teknik , dan ade juga yg stay kt sekolah lame lagi . :)

Aku igad ken tahun leps PMR , aku nak berpindah jugakk , tapyy aku rase mcm tak nak pindahh jeww , sbb aku nak stayy kat sekolah lame akuu ;( kalau aku pindah ponn , aku tak ade member dekat sane ,! aku sowng jewww :( sedihnyee , ituh pasal aku fikir masak-2 supaya aku buatt keputsan yg baek dan tak terburu-buru , akhirnya aku membuat keputsn untuk stay kt sekolah lame akuu :D -,- hihi Happy gileww , haha

Selamat Tinggal 2011

Selamat Datang 2012

' HAPPY NEW YEAR 2012 '




























No comments :

Post a Comment